Comenzi telefonice: 0728 213 764    L-V: 10-18 S: 10-14

Logo DB Mobil
search
side-menu
servicii de calitate

Retur Produse

Returnarea produselor cumparate online:

Potrivit legislatiei in vigoare, Consumatorul are dreptul sa notifice în scris DB Mobil ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la data încheierii contractului.

Singurele costuri ce revin consumatorului sunt cheltuielile legate de returnarea produselor.

Returul se face de catre consumator la adresa specificata de DB Mobil.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza DB Mobil cu privire la decizia sa de retragere din contract.

In acest scop, consumatorul poate alege una dintre urmatoarele variante:

a) de a folosi modelul de formular de retragere tip (vezi mai jos FORMULARUL DE RETRAGERE)

b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract

Clientului care a notificat DB Mobil privind intentia de returnare, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat DB Mobil decizia sa de retragere din contract.

Atentie! Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. DB Mobil are dreptul de a decide acceptarea/neacceptarea returului, sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea diminuarii valorii realizate de catre reprezentantii nostri.

În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult  de zile 14 calendaristice de la notificarea de retur. DB Mobil va amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre DB Mobil.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.

Aceste dispozitii se aplica  O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Aceste dispozitii de mai sus nu se aplica clientilor persoane juridice.

Returnarea produselor cumparate in magazin:

In cazul in care, la oricare dintre produsele DB Mobil constatati defecte de fabricatie, in momentul achizitonarii, ne obligam sa reparam produsul in termen de 15  zile.

Conditii:

- daca produsul nu poate fi reparat, sau durata de service este mai mare de 30 de zile, produsul va fi inlocuit cu unul identic.

- daca produsul nu mai poate fi reparat, iar pe stoc nu exista nici un alt produs identic, clientului ii va fi returnata in totalitate suma platita intr-un minim de 30 zile.

Procedura de returnare:

Daca sunt indeplinite conditiile pentru returnarea produselor expuse la “Returnarea produselor cumparate online” sau “Returnarea produselor cumparate in magazin”, consumatorului ii va fi returnata in totalitate suma platita intr-un minim de 30 zile calendaristice.

Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere si, daca produsele, prin insasi natura lor, nu pot fi, in mod normal, returnate prin servicii postale, costul aferent returnarii produselor.

Clientii pot mentiona in notificare daca doresc rambursarea banilor sau schimbarea produselor.

In cazul in care clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea sa, iar DB Mobil nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care clientul accepta acest lucru.

In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. DB Mobil va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.

Aceste dispozitii se aplica in conformitate cu O.U.G 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

FORMULAR DE RETURNARE

Acest formular de retragere se completeaza online, pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014).

Formular returnare

captcha
Nu este vizibil?

UniCredit

Credit online

Credit

Vrei sa cumperi mai ieftin?

Devino membru DB Discount!

Discount

Esti clientul nostru?

Intra in concurs!

Premii