Comenzi telefonice: 0728 213 764    L-V: 10-18 S: 10-14

Logo DB Mobil
search
side-menu
servicii de calitate

Termeni si conditii

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. DB Mobil isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi gasita accesand aceasta pagina, numita "Termeni si conditii".


DB Mobil garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare) pe site si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei DB Mobil fara acordul prealabil scris al acesteia.

Dreptul de a crea o legatura web - link catre dbmobil.ro este limitat, neexclusiv si revocabil, si este acordat atat timp cat nu aduce neajunsuri de orice fel pentru DB Mobil sau oricaruia dintre partenerii nostri, numai dupa obtinerea in scris sau prin email a acordului nostru.


1. Dreptul de autor al DB Mobil  asupra informatiilor publicate pe site

Intregul continut al site-ului dbmobil.ro, imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date, este proprietatea DB Mobil si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul DB Mobil a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Se permite folosirea site-ului dbmobil.ro numai in limitele metionate in prezentul document.

Pentru orice reclamatii referitoare la drepturile de autor si folosirea incorecta a informatiilor va rugam sa ne contactati la: office@dbmobil.ro.


2. Produsele si serviciile oferite de DB Mobil pe site-ul dbmobil.ro, politica de preturi

DB Mobil isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela. Produsele comercializate prin intermediul dbmobil.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de documente, conform legislatiei in vigoare. Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv DB Mobil isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a importatorului.

Preturile prezentate includ TVA (19%) si nu includ costurile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site. Pretul de achizitie de pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari  DB Mobil in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma, sau in cazul comenzilor cu plata online direct cu cardul, acest pret va fi cel publicat pe site la momentul achizitiei.

In ciuda eforturilor noastre, un mic numar de produse pot avea pe site preturi gresite, stabilite in mod eronat de catre aplicatia noastra informatica. In aceste conditii, intotdeauna se considera pret final cel acceptat de catre client in cadrul discutiilor purtate cu consultantii de vanzari DB Mobil.

DB Mobil nu ofera nici o garantie in mod expres, nici implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la, functionarea acestui site, informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe site precum si potrivirea lor pentru un anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau serviciilor conexe se face pe propriul risc. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.).

Continutul dbmobil.ro (texte, descrieri ale produselor, specificatii tehnice, imagini, simboluri) este alcatuit colaborand si cu reprezentantii producatorilor respectivi in tara noastra. Din acest motiv, DB Mobil nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile si specificatiile produselor afisate in site-ul dbmobil.ro, acestea fiind puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii fiecarei marci, sau de catre importatorii agreati de acestia. DB Mobil  si partenerii sai isi rezerva dreptul sa modifice descrierile si specificatiile produselor fara o notificare prealabila.

3.Plata produselor

Produsele comandate in magazinele DB Mobil  se vor livra numai dupa plata integrala a acestora. Plata produselor comandate online pe site-ul dbmobil.ro conform acestor "Termeni si Conditii" se poate efectua doar in avans sau la punctele de lucru DB Mobil.
Dupa plasarea comenzii in cosul de cumparaturi, sistemul dbmobil.ro va expedia automat o confirmare de primire a comenzii pe adresa de e-mail specificata, cu mentiunea ca in cel mai scurt timp consultantul de vanzari dbmobil.ro va contacta clientul pentru confirmarea comenzii.

Pana la confirmarea comenzii de catre consultantul de vanzari dbmobil.ro aceasta nu va naste niciun fel de obligatii, de niciun fel, pentru dbmobil.ro

Momentul incheierii Contractului la distanta il constituie momentul confirmarii comenzii de catre consultantul dbmobil.ro

Comanda primita, in curs de confirmare, nu determina rezervare de stoc.

Comanda confirmata insotita de Factura Proforma determina rezervarea provizorie a stocului pe o durata de 24 ore. 

Plata partiala sau totala a Facturii Proforme determina rezervarea definitiva din stoc a comenzii.

Proforma va fi trasmisa clientului prin email. 
Clientul va putea face plata produselor comandate numai in baza Facturii Proforme, astfel:

• Plata numerar in magazin – la oricare dintre punctele noastre de lucru.
• Plata in avans - prin ordin de plata (virament bancar) in contul DB Mobil notificat in Factura Proforma.

Pentru comenzile din provincie este obligatorie plata in avans (inainte de livrare).

Plata in avans se poate realiza prin depunere numerar la ING Bank, virament bancar, cash sau card la magazinele DB Mobil. In cazul in care plata se face prin banca, dovada platii trebuie trimisa catre DB Mobil la adresa de e-mail office@dbmobil.ro

Plata prin ordin de plata se va face in contul DB Mobil la ING Bank specificat pe factura. In cazurile in care a fost solicitata plata in avans, livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul DB Mobil. Plata in avans se considera si plata cu ajutorul cartii de credit online. In acest caz DB Mobil va solicita procesatorului de plati electronice confirmarea securitatii si a validitatii tranzactiei, si va efectua verificari suplimentare acolo unde este cazul, inainte de livrarea produselor, aceasta verificare putand duce chiar la anularea comenzii respective din motive de securitate.

4. Politica de confidentialitate

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, DB Mobil are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate despre client, un membru al familiei acestuia ori o alta persoana delegata de client.

DB Mobil colecteaza, de la clientii sai urmatoarele date cu caracter personal:

*date necesare facturarii / livrarii comenzilor, furnizate in mod voluntar respectiv nume, prenume, adresa de facturare / livrare, telefon si partajate cu companiile de curierat.

*adresa de e-mail necesara clientilor pentru accesarea propriului cont creat pe dbmobil.ro si pentru modificarea datelor de facturare / livrare;

*date de trafic, necesare elaborarii rapoartelor pentru imbunatatirea permanenta a serviciilor oferite de DB Mobil, preluate in mod automat respectiv IP (Internet Protocol), ora vizitei, durata vizitei, localitatea din care este accesat magazinul, sistemul de operare si browserul utilizat, procesate de Google Analytics.

DB Mobil nu colecteaza date necesare efectuarii platilor prin card, acestea fiind colectate direct de procesatorul de plati Mobile Pay.

Conform Legii nr. 677/2001, clientii DB Mobil beneficiaza de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Totodata, de dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care il privesc si sa solicite stergerea acestora*. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientii se pot adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul social al firmei situat la adresa Cluj Napoca, str. Campina, nr. 47 sau prin e-mail catre adresa office@dbmobil.ro. De asemenea, este recunoscut dreptul clientilor de a se adresa justitiei.

Daca unele din datele furnizate de clienti sunt inexacte, sunt rugati sa ne informeze cat mai curand posibil prin e-mail catre office@dbmobil.ro

*Observatie: Orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale.

5. Livrarea produselor

Livrarea produselor se va face oriunde in tara prin mijloace auto DB MOBIL, Curier sau Colaboratori. 
Daca in pagina de produs nu este trecut costul livrarii, contactati consultantul DB MOBIL pentru cotatie.

DB Mobil isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.

Livrarea produselor va fi gratuita in urmatoarele situatii:
• Pentru produsele care au specificat in mod expres acest lucru

• Pentru comenzile care indeplinesc conditia de volum pe zona

In orasele in care DB Mobil are magazine, livrarea canapelelor si coltarelor se face gratuit pana in fata casei sau blocului. Serviciul de livrare la etaj se ofera contracost.

Dormitoarele au inclus in pretul de vanzare livrarea la etaj si montajul.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni  dupa ce reuseste sa ia contact cu acesta. Daca clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, nici la revenire, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, iar clientul va suporta costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. 

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat. Aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

DB Mobil isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de DB Mobil care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de DB Mobil fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de DB Mobil de la acest client.


6. Montajul

Montajul este gratuit pentru produsele care au specificat in mod expres acest lucru.

Programarea montajului se face de catre consultantul de vanzari dbmobil.ro in raport de disponibilitatea echipelor de montaj. Costurile de montaj includ manipularea in imobil a  produselor care se monteaza. In cazul in care, exista in comanda si alte produse pentru care nu s-a achitat acest serviciu, manipularea produselor fara montaj intra in sarcina clientului. 

Montajul in Provincie – serviciul este momentan indisponibil.

In functie de numarul de cereri pentru montaj, ne rezervam dreptul de a refuza acest serviciu in perioadele aglomerate, cu exceptia cazului in care clientul a achitat in prealabil serviciul. Produsele pentru care a fost platit serviciul de montaj, vor fi montate conform graficului de programari.


7. Promotii si concursuri

DB Mobil stabileste regulamentele promotiilor si concursurilor pe care le organizam. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De aceste promotii beneficiaza doar comenzile care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea, promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp specificata in regulament si in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil. Nu garantam disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promotie si o putem intrerupe sau anula in orice moment fara nici o notificare prealabila.
Va aducem la cunostinta ca discounturile si voucherele cadou nu pot fi cumulate!

8. Garantia produselor

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Ordonanţa nr. 9/2016 pentru modificarea şi completarea Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, accesoriile aferente, certificatul de garantie si copia facturii fiscale emise la cumpararea produsului. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Toate produsele de mobilier achizitionate din magazinele DB Mobil au o garantie de 2 ani. Pentru produsele care nu intra in aceasta categorie se va specifica acest lucru in pagina de produs.

Acest termen decurge de la momentul receptiei mobilierului de catre client, documentul care atesta acest lucru fiind factura fiscala sau bonul fiscal.

Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a fost obiectul unei reclamatii, din momentul efectuarii reclamatiei pana in momentul rezolvarii ei.

In cazul aparitiei unor eventuale defecte cumparatorul va putea formula reclamatie. Orice reclamatie, insotita de factura fiscala sau bonul fiscal si certificatul de garantie, formulata de cumparator in termen, conform prevederilor certificatului de garantie, se depune la magazinul DB Mobil de la care cumparatorul a achizitionat produsul sau pe adresa de e-mail office@dbmobil.ro

DB Mobil se angajeaza pe durata garantiei sa repare produsele intr-un termen de 15 zile de la data inregistrarii reclamatiei, conform prevederilor Ordonanţei nr. 9/2016 pentru modificarea şi completarea Legii nr.449/2003 si O.G. nr 21/1992, cu modificarile si completarile ulterioare. Alegerea caii de solutionare se va face de catre DB Mobil prin intermediul unitatii service. Exista posibilitatea ca termenul de 15 zile mentionat mai sus sa fie prelungit din cauza unor factori externi care sunt independenti fata de DB Mobil.

Garantia DB Mobil are ca scop repararea fara niciun cost suplimentar a unui produs, in cazul lipsei de conformitate ori in cazul defectiunii de fabricatie. Returnarea contravalorii se face numai daca produsul nu poate fi reparat sau inlocuit. Reparatia se face pentru defecte constatate in momentul dezambalarii produsului, in perioada de garantie.

Termeni si conditii generale: DB Mobil ofera garantie produselor folosite in mod obisnuit, in conditii normale.   

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de DB Mobil fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de DB Mobil de la acest client.


9. Dreptul de returnare a produselor cumparate

Potrivit legislatiei in vigoare, Consumatorul are dreptul sa notifice în scris DB Mobil  ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la data încheierii contractului.

Singurele costuri ce revin consumatorului sunt cheltuielile legate de returnarea produselor.
Returul se face de catre consumator la adresa specificata de DB Mobil.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza DB Mobil cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre urmatoarele variante:

a) de a folosi modelul de formular de retragere tip (conform OUG 34/2014 - partea B din Anexa)

b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract

Clientului care a notificat DB Mobil privind intentia de returnare, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat DB Mobil decizia sa de retragere din contract.

10.  Comentariile utilizatorilor pe site-ul dbmobil.ro

Utilizatorii care acceseaza site-ul dbmobil.ro pot face comentarii la adresa produselor oferite, care pot fi publicate pe site dupa o aprobare prealabila. DB Mobil isi rezerva dreptul, dar nu si obligatia, de a nu publica pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenintator, defaimator, mincinos, care tulbura in vreun un fel viata privata a altor persoane, incalca drepturile de proprietate intelectuala, contin virusi, texte reprezentand mail-uri in masa sau orice alta forma de spam.

DB Mobil nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comentarii sau comunicari electronice, ele fiind oferite sub aceeasi limitare a responsabilitatii ca si restul continutului de pe site, conform articolelor din acest document. In cazul trimiterii unor informatii, altele decat cele legate de procesul de cumpare/vanzare a unor produse, se considera ca utilizatorul confera societatii DB Mobil si partenerilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum si dreptul de a o distribui prin orice mijloc media oriunde.

Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il transmite prin orice modalitate pentru a fi publicat pe site sau nu, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii nici unei alte persoane.

DB Mobil nu isi asuma nici un fel de raspundere si nici nu va putea fi obligat la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de informatile oferite la rubrica comentarii. Aceste informatii, datorita naturii lor, in timp pot sa nu mai fie de actualitate.

11. Calitatea serviciilor de hosting, link-urile catre alte site-uri, erori de functionare

Site-ul dbmobil.ro este gazduit de serverele unei terte firme. DB Mobil nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site, indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale scripturilor programate. DB Mobil nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului dbmobil.ro.

DB Mobil nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul dbmobil.ro. Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.


12. Abonarea si dezabonarea la newsletter

Abonare si dezabonarea la newsletterul site-ului dbmobil.ro este gratuita si voluntara, si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui email. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.

Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document, iar politica de confidentialitate este descrisa pe larg in sectiunea urmatoare. DB Mobil detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.

Abonatii newsletter-ului dbmobil.ro pot retrimite aceste comunicari comerciale si altor persoane pe raspunderea lor, si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului dbmobil.ro mesajele comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului articol. In acest context, DB Mobil nu poate fi facuta raspunzatoare sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.

DB Mobil isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul oricarui abonat la newsletter in cazul in care detine informatii despre abonatul respectiv iar acesta nu respecta prevederile prezentului document.

DB Mobil se foloseste ocazional in distributia mesajelor comerciale de serviciile unor companii specializate in email marketing.

Intre aceste companii si DB Mobil exista contracte prin care prestatorii de email marketing isi asuma responsabilitatea pentru respectarea legislatiei in vigoare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si comunicarea mesajelor comerciale prin posta electronica.

Prestatorii de servicii de email marketing garanteaza ca detin acordul explicit al persoanelor din baza de date cu privire la primirea mesajelor comerciale.

DB Mobil nu poate fi trasa la raspundere sub nici o forma de trimiterea mesajelor comerciale prin intermediul prestatorilor de servicii de email marketing.


13. Politica de confidentialitate

DB Mobil garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre DB Mobil pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului. Furnizarea datelor personale catre DB Mobil nu implica obligativitate din partea utilizatorilor iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date. Orice astfel de cerere/notificare in vederea stergerii acestora din baza de date, se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa office@dbmobil.ro, sau prin posta la adresa: DB Mobil, Cluj Napoca, str. Campina, nr. 47.

DB Mobil se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

Datorita modului prin care datele cu caracter personal stocate de sistemul dbmobil.ro sunt transmise pe cale electronica, DB Mobil nu poate fi facuta raspunzatoare in nici un fel de pierderea acestora sau de copierea informatiilor de catre persoane neautorizate, prin folosirea de aparatura sau software de interceptare. La sesizarea utilizatorilor, DB Mobil va lua toate masurile si va pune la dispozitie toate fisierele necesare organelor competente abilitate sa rezolve acest tip de infractiune.

Informatiile furnizate catre DB Mobil sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, trimiterea de mesaje personalului DB Mobil, abonarea la newsletter, etc), conform legilor in vigoare. DB Mobil nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajaza spam-ul, si nu face public datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.

DB Mobil certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Printre aceste drepturi se numara (enumerarea nu are un caracter limitativ): 
•    dreptul de a cere DB Mobil sa va confirme prelucrarea sau nu a datelelor Dumneavoastra personale, in mod gratuit;
•    dreptul de a cere DB Mobil  sa rectifice, actualizeze, blocheze sau sa stearga, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001; 
•    dreptul de a cere DB Mobil sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor Dumneavoastra personale; 
•    dreptul de a cere DB Mobil sa inceteze expedierea de mesaje promotionale.

Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa office@dbmobil.ro, sau prin posta la adresa: DB Mobil, Cluj Napoca, str. Campina, nr. 47

dbmobil.ro foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla sub controlul nostru.

DB Mobil nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale. DB Mobil nu poate fi facuta raspunzatoare in nici un fel pentru pierderea sau alterarea datelor personale stocate de dbmobil.ro in scopul precizat in prezentul document.

Orice accesare a bazei de date cu informatii personale a utilizatorilor DB Mobil, inclusiv orice incercare de acces neautorizat, va fi inregistrata intr-un fisier de acces. Fisierele de acces vor face posibila identificarea de catre DB Mobil a persoanelor care au accesat date cu caracter personal fara un motiv legitim, in vederea sesizarii organelor competente. Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul dbmobil.ro, va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului dbmobil.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au initiat aceasta actiune.

DB Mobil colecteaza informatii referitoare la sistemele de operare, browsere, coockie-uri si ip-urile vizitatorilor website-ului www.dbmobil.ro in vederea imbunatatirii serviciilor oferite si a calitatii website-ului.

DB Mobil nu cedeaza sau vinde date cu caracter pesonal catre parteneri sau alti terti.

14. Securitatea datelor personale

Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite de DB Mobil numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc.

DB Mobil se obliga sa nu faca public sau sa nu vanda bazele de date continand informatii referitoare la datele dumneavoastra personale.

Datele personale pot fi transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale, numai la solicitarea justificata a acestora.

15. Nota de informare privind protectia datelor personale

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, DB Mobil are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

Scopul colectării datelor este: reclama, marketing, publicitate si comert on-line.

Sunteţi/nu sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare pentru reclama, marketing, publicitate si comert on-line. Refuzul dvs. determină imposibilitatea folosirii platformei dbmobil.ro, administrata de DB Mobil, pentru activitatea de comert on-line(achizitionarea produselor din magazinul online dbmobil.ro).

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai următorilor destinatari: persoana vizata, reprezentantii legali ai persoanei vizate, angajati ai operatorului si autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale, numai la solicitarea justificata a acestora.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrări datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la adresa de e-mail office@dbmobil.ro sau la oricare dintre punctele de lucru DB Mobil. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.

 Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.


16. Conciliere

Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email, puteti lua legatura pentru o conciliere interna la: 0753641991.

17. Dispozitii finale

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe dbmobil.ro si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator.

In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele parti. In urma intrarii in vigoare a Regulamentului 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum aveti posibilitatea de a solicita ajutorul pe platforma SOL: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO

Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului dbmobil.ro, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de DB Mobil fata de orice client este valoarea sumei incasate de DB Mobil de la acest client.

 

UniCredit

Credit online

Credit

Vrei sa cumperi mai ieftin?

Devino membru DB Discount!

Discount

Esti clientul nostru?

Intra in concurs!

Premii